• Betala smidigt med Klarna Checkout
Snabb leverans! 1-2 dagar från vårt lager i Småland

Ångerrätt och retur

Jag ångrar mitt köp – hur gör jag?

Vi erbjuder 30 dagars öppet köp. Ångerrätten gäller för oanvända varor i originalskick tillsammans med sina originalförpackningar.

Vid ångrat köp står du som kund för returfrakten. Packa varan noggrant och skicka den med valfri fraktmetod till oss. Lägg alltid med en lapp där du skriver ”Ångrat köp” samt ditt namn, ordernummer och telefonnummer. Det gör hanteringen snabbare och smidigare.

Om du vill byta till en annan vara eller storlek, skriv på lappen vad du vill byta till. Är den nya varan billigare återbetalar vi mellanskillnaden. Kostar den mer står du som kund för mellanskillnaden.

När kan återbetalningen minskas?

Du kan gå miste om hela eller delar av återbetalningen om:

  • det är uppenbart att varan har använts,
  • varan har skadats medan den var under ditt ansvar,
  • du har hanterat varan mer än vad som krävs för att undersöka dess skick eller funktion.

Vi återbetalar dig inom 14 dagar efter att vi mottagit och kontrollerat din retur.

Returadress

Stuffstore Sweden AB
Hörsjögatan 24
333 31 Smålandsstenar

Om du har öppnat förpackningen

Du har rätt att öppna förpackningen för att undersöka varan, men den får inte ha synligt slitage. Förpackningen ska vara i gott skick så att produkten kan säljas vidare. Om förpackningen är skadad eller sliten förbehåller vi oss rätten att göra avdrag på återbetalningen.

När vi mottagit returen

När vi har mottagit och kontrollerat returen återbetalar vi beloppet eller makulerar fakturan. Återbetalningen sker via Klarna till samma betalningsmetod som användes vid köpet.

Outhämtade paket

Hämta alltid ut ditt paket, även om du vill ångra köpet. Det är billigare att returnera det själv än att låta det gå tillbaka automatiskt. För outhämtade försändelser debiteras en avgift på 150 kr för att täcka våra kostnader från PostNord.

Fel produkt vid leverans

Om du fått fel produkt eller fel antal, kontakta oss direkt så löser vi det. Förbered gärna bilder eller en kort video samt ditt ordernummer. Vi står självklart för fraktkostnaden om felet ligger hos oss.

Reklamation – om produkten inte fungerar

Om produkten inte fungerar som den ska, kontakta oss via e-post. Ange vad som är fel, ditt ordernummer samt en bild eller video som visar felet.

Du behöver normalt inte skicka tillbaka produkten. När vi fått all nödvändig information skickar vi en ny produkt eller gör en återbetalning.